Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme za pochopenie.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
17.4.2023
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ostatné znalosti
• Microsoft Excel – Pokročilý
• Microsoft Outlook – Pokročilý
Vodičský preukaz
Počet rokov praxe
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• technické myslenie
• klientská orientácia
• precíznosť, spoľahlivosť, zodpovednosť
• komunikatívnosť, flexibilita
• výhodou je skúsenosť v oblasti facility managementu
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme kolegu na pozíciu vedúceho zákazky, ktorý má skúsenosti s vedením a riadením tímu, má technické myslenie, je orientovaný na výsledok a rád hľadá riešenia pre klienta.
Budete mať zodpovednosť za riadenie objektov po technickej a ekonomickej stránke.
Koordinácia a riadenie plnenia cieľov a požiadaviek klienta v oblasti Facility management.
Zabezpečenie riadnej prevádzky nehnuteľností, zabezpečenie odstraňovanie porúch, ako aj plnenie povinností na zaistenie bezpečnosti v objekte.
Organizácie a koordinácia práce pridelených zamestnancov.
Zúčastňovanie sa na pracovných stretnutiach s klientom.
Zodpovednosť za včasné plnenie úloh a ciele zverenej zákazky.
Evidencia dochádzky priradených pracovníkov.
Aktívna komunikácia s klientom.
Zamestnanecké výhody, benefity
• Finančné bonusy vyplácané 2 krát ročne na základe tvojho pracovného výkonu a výsledkov spoločnosti
• Služobné vozidlo, notebook
• Príspevok na dôchodkové doplnkové sporenie
• Odborné vzdelávanie – podpora tvojho osobného profesijného rozvoja
• 2 dni dovolenky navyše
• Stravné nad rámec zákona
• Benefit „odporuč nového kolegu“ – možnosť získať finančnú odmenu pri odporučení známeho na voľnú pracovnú pozíciu
Informácie o pracovnom mieste
Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
1.5.2023
Druh prac. pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1700 EUR/mesiac
+ polročné a koncoročné odmeny